Marjolein Touw verrast door Goede Tijden, Slechte Tijden

marjolein touwMarjolijn Touw heeft zich ietwat verkeken op de impact van haar gastrol in Goede Tijden, Slechte Tijden. “Ik was stomverbaasd.” Touw staat al 25 jaar in het theater, maar de ineens verworven bekendheid is nieuw voor haar. “Ik dacht leuk, Goede Tijden! Maar nadat het was uitgezonden, ging ik de straat op en meteen kwam er een toeterende auto langs. ‘Heeee Goede Tijden!’.

“Ik was stomverbaasd”, vertelt de actrice in het AD. “Maar ik snap het ook wel. Met de musical Ciske de Rat hebben we in 2 jaar tijd zo’n 1 miljoen bezoekers gehad, nu heb je bijna 2 miljoen kijkers op één avond.”

Touw ziet Goede Tijden als een leuk uitstapje. Ze kan dan ook nog niet zeggen of ze nog terugkeert in Meerdijk. “Dat is nog een groot geheim, dat weten we nog niet. Mijn personage is op cruise en ik heb zelf al honderd redenen bedacht waarom ze terug moet komen. Het ligt er helemaal aan wat de schrijvers willen.”

Gisteren was de actrice in de studio van Shownieuws om te vertellen over haar rol als invalster van Simone Kleinsma in Sister Act. Wil je het fragment terug zien ga dan naar http://kijk.nl/SBS6. BN De Stem

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

REAGEER

