Louis Talpe meest sexy man van Nederland

mike-brandtLouis Talpe ligt niet alleen in Meerdijk goed bij de vrouwtjes, ook in het echte leven blijkt de sympathieke Belg razend populair. De GTST-acteur werd gisteren uitgeroepen tot meest sexy man van Nederland.

Waar honderd bekende Nederlanders vochten om een been, ging de Belg ermee heen. Of zoiets. Louis Talpe gaf de concurrentie vandaag in elk geval het nakijken. Hij is door glamourtijdschrift Glossy uitgeroepen tot de meest sexy man van Nederland.

In RTL Boulevard vertelt de winnaar: “Ik hoopte dat ik in de top 25 zou staan en dat werd uiteindelijk de top drie. Dat was al erg leuk. Er hebben zo’n 20.000 mensen, ik denk vooral vrouwen op me gestemd.” Louis zal er niet mee te koop lopen dat hij is uitgeroepen tot meest sexy man van Nederland. “Ik denk dat mijn vrienden me uitlachen en zeggen ‘zeg sexy man, haal jij eens even een paar biertjes'”.

Jan Kooijman sleepte vorig jaar de titel in de wacht. Lezeressen konden de afgelopen weken stemmen via de website. De top drie bestond uit: Ruud Feltkamp, Jim Bakkum en Louis Talpe. De prijs werd dinsdagmiddag uitgereikt in de Amsterdamse Harbour Club. RTL Boulevard

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

REAGEER

