Marly van der Velden trots op naaktfoto’s JFK

marlyMet de carrière van Marly van der Velden gaat het hartstikke goed. Ze is een van de blikvangers van GTST, en begint binnenkort aan een nieuw televisieprogramma. Ook privé zit Marly lekker in haar vel. Dat is wel eens anders geweest, de actrice kampte met anorexia. Nu ze dat heeft overwonnen durft ze trots te zijn op haar lichaam. Met een sexy fotoshoot in de JFK gooit ze alles van zich af.

Het is alweer acht jaar geleden dat Marly van der Velden de set van Goede Tijden Slechte Tijden op kwam huppelen als Nina Sanders. Ze bleek een blijvertje. Marly voelt zich dan ook als een vis in het water tussen de bordkartonnen decors. “Ik vind het vooral nog steeds heel leuk om te doen”, vertelt Marly in RTL Boulevard. “Ik zie nog steeds uitdagingen in mijn personage en dat vind ik het belangrijkst.”

Ook in de liefde is Marly gelukkig. Ze houdt het al vijf jaar vol met haar grote liefde Mike. Maar niet alles in het leven van Marly ging altijd over rozen. Voor GTST kampt ze met anorexia. Nu schudt ze dat verleden van zich af met een naaktreportage. “Nu ik dat achter me heb gelaten, ben ik gewoon blij met mijn lichaam”, aldus Marly. “Ik ben heel erg trots en van mij mag iedereen het zien.”

Naast de naaktshoot wil Marly haar ervaringen over een eetstoornis delen met anderen. Ze bezoekt in Portugal een hulphuis voor jongeren en dat maakt diepe indruk. “Ik zie heel veel herkenbare dingen en ik ben blij dat ik ook mijn verhaal heb kunnen vertellen, dat ik kan laten zien dat het ook echt goed kan komen.”

Ze vervolgt: “Ik ben opgenomen geweest in het ziekenhuis en dat was echt verschrikkelijk, dat wens ik niemand toe dus daarom steun ik Human Concern, omdat zij een goeie behandeling hebben.” RTL Boulevard

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en getagged met , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

REAGEER

