GNK Nieuwsflits | Gigi | Lieke | Jan

GNKnieuwsflitsElke week zet De GTST Nieuwskrant de nieuws hoogte punten van afgelopen week op een rij. Lees elke zondag de GNK Nieuwsflits op De GNK!

30 april 2013
Heel Nederland zat afgelopen dinsdag aan de buis gekluisterd. Prinses Beatrix deed afstand van de troon en Koning Willem-Alexander werd geïnstalleerd. Door alle festiviteiten, TV-shows en natuurlijk het fantastische weer wist GTST slechts 767.000 kijkers te trekken.

Jan Kooijman had pech in de liefde als kind
Jan had als kind weinig succes in de liefde. “In de liefde was ik vrij onzeker. Ik deed erg mijn best, maar met de meisjes lukte het allemaal niet zo”, vertelt de acteur in 100procent NL Magazine. “Ze vonden me leuk en lief, maar werden nooit verliefd op mij”, vertelt Kooijman

Lieke van Lexmond showt sexy lichaam
Lieke is momenteel op vakantie en trakteert haar fans op een aantal onthullende kiekjes. De actrice/presentatrice fotografeerde zichzelf terwijl ze in een zwarte bikini ergens aan een kustlijn staat.

De liefde is over voor Gigi Ravelli
Gigi Ravelli en Rik Bischoff van Heemskerck zijn uit elkaar. “We doen het even rustig aan. Ik ben ook weer terug in m’n eigen huisje. We zijn er allebei heel relaxed onder en spreken ook nog gewoon met elkaar af.” vertelt Gigi aan RTL Boulevard.

Dit bericht werd geplaatst in GNK Nieuwsflits en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

REAGEER

