Louis Talpe tijdelijk uit GTST

mike-brandtLouis Talpe wordt begin 2014 tijdelijk uit Goede Tijden, Slechte Tijden geschreven. Dat vertelt de acteur achter Mike Brandt aan Story. Dit voorjaar gaat de Belgische acteur in eigenland in een musical spelen. Hierdoor zal Mike Brandt tijdelijk Meerdijk gaan verlaten.

“Als ik iets voor bijvoorbeeld Mega Mindy moest opnemen, werd er altijd zo geschoven met de schema’s dat ik daar tijd voor had. Maar het repeteren van 14-18 zal heel veel tijd in beslag nemen, dat is niet te combineren met de soap. De schrijvers gaan nu een manier bedenken om mij er volgend jaar uit te schrijven“, zegt hij tegen Story.

Het vertrek gelukkig niet definitief. “Ik ga er maar tijdelijk uit. Vanwege de flexwet moet ik sowieso de serie voor drie maanden verlaten. Gelukkig kan ik die opnemen als we gaan repeteren voor 14-18. Als de musical eenmaal door het land gaat, moet ik deze met GTST combineren.”

Dat moet goed gaan, denkt Talpe. “Ferry Doedens heeft dat met Wicked ook gedaan en dat ging hem goed af. Ik hoop dat de opnameschema’s van GTST dan opnieuw voor mij aangepast worden zodat ik ’s middags om drie uur naar België kan om in de rol van soldaat te kruipen.”

Louis Talpe speelt sinds 5 maart 2012 de rol van Mike Brandt in GTST, en Belgie is hij vooral bekend van zijn rol als agent Toby in Mega Mindy. De GNK

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en getagged met , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Louis Talpe tijdelijk uit GTST

  1. Kitty Westerhof zegt:

    wij…zijn Fanclub on Facebook…hopen echt dat hij terug keert in GTST…het zou verschrikkelijk zijn als dat niet zo was..!! (groot gemis) niet alleen voor de club..maar ook voor ons persoonlijk… ;-(

REAGEER

