Liza Sips was bang voor GTST-stempel

Liza SipsLiza Sips is zo snel uit Goede Tijden Slechte Tijden gegaan, omdat ze er niet aan moest denken een GTST-stempel opgedrukt te krijgen. Dat vertelt de actrice, nu te zien in de RTL 5-soap Malaika, aan Veronica Magazine. Sips debuteerde in 2007 als Vicky Pouw en GTST, maar bleef niet lang hangen. “Ik ben er altijd bang voor geweest dat het te veel aan me zou kleven, waardoor ik geen andere rollen zou krijgen. Dus ik vond het heel leuk, maar ik wist wel dat het niet voor eeuwig was.”

Al na een jaar kreeg Sips haar twijfels. “Het eerste jaar heb ik als fantastisch ervaren. Ik was een meisje van de Veluwe dat in de grote stad kwam. Mijn collega-acteurs werden mijn vrienden, we gingen stappen, ik had het alleen maar leuk. Maar na een jaar merkte ik wel dat het werk was.”

Toen begon ze serieus na te denken. “Ik dacht: ik zit er nu een jaar in, ik moet niet té lang blijven. Want het is een populair programma, het kan je heel lang achtervolgen.”

Eind vorig jaar won ze de kijkcijferhit Sterren Springen. “We dachten dat het misschien niet het best bekeken programma zou worden, maar dat we in ieder geval een fantastische tijd zouden hebben. Dat is heel erg goed gekomen.“ Mediacourant

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

REAGEER

