Jan Kooijman mag door met Take Me Out

jantmoGoed nieuws voor RTL-presentator en ex GTST-ster Jan Kooijman, hij mag door met Take Me Out. De RTL5 show die eerder door, de naar SBS6 vertrokken, Eddy Zoë gepresenteerd werd maakte onderleiding van Jan zijn comeback.

“De reeks is verlengd. We zouden er 30 maken, daar komen er nu 20 bij”, vertelt Jan aan Zappen.

Take Me Out is om 19.30 uur te zien op RTL 5 en trekt tussen de 150 en 200 duizend kijkers. Voorheen was de show om 20.00 uur te zien waar het aanzienlijk meer kijkers wist te trekken. “Als ik ‘s ochtends die kijkcijfers zie, denk ik ‘Jammer dat er zo weinig kijkers naar kijken’. Maar het frustreert me niet, want ik heb dat verder niet in de hand. Ik ben het punt voorbij dat ik daar mijn humeur daar door laat aantasten.” aldus Jan tegenover Zappen.

Jan Kooijman is komende tijd veel te zien op RTL5 naast Take Me Out en Cheat on Me komt daar binnenkort Killer Karaoke en So You Think You Can Dance: The Next Generation bij. Het gaat de laatste tijd een stuk minder goed met RTL5 de zender hoopte met bestaande succes en nieuwe programma’s de weg naar boven terug te vinden. “De zender heeft in heel zwaar weer gezeten. Het is nu een kwestie van opnieuw opbouwen. Ik hoor van veel mensen dat ze niet weten dat Take Me Out weer terug is. Dat is wel iets waar aan gewerkt moet worden.” zo vertelt Jan aan Zappen.

Take Me Out is elke werkdag om 19.30 uur te zien bij RTL5. De GNK

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

REAGEER

