Caroline de Bruijn ‘Liever GTST dan film’

Janine-ElschotCaroline de Bruijn speelt liever voor de rest van haar leven in Goede Tijden Slechte Tijden dan dat ze een glansrol in een bioscoopfilm aanneemt. Dat vertelt de actrice in Veronica Magazine. Als De Bruijn de keuze voorgelegd krijgt, is ze resoluut.

“Dat is makkelijk: het eerste. Qua acteren is er geen verschil, een film heeft alleen meer status. Maar ja, naar een Nederlandse film komen maximaal een half miljoen mensen GTST trekt dagelijks bijna twee miljoen kijkers“, vertelt ze.

De soapactrice krijgt nog een keuze voorgelegd: een huilscène of een vrijscène. “Haha, ik draai voor beide mijn hand niet meer om. Een vrijscène kan alleen best ongemakkelijk zijn. Ik heb er laatst nog eentje moeten doen in Alles is Familie, maar daarbij had ik gelukkig keurig netjes mijn kleren aan.”

“Laat ik een veilige keuze maken: een huilscène. Dan heb ik alles zelf in de hand.” Mediacourant

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

REAGEER

