Gigi Ravelli wil trouwen en kinderen

lorenaGigi Ravelli is dolgelukkig met haar vriend Rik en zou graag met hem in het huwelijksbootje willen stappen.

“Ik wil ooit trouwen en als hij op zijn knieën gaat zeg ik ja”, vertelt de soap-actrice aan weekblad Weekend. Wilde ze eerder nog niets hebben van kinderen is haar mening daarin veranderd. “Waar ik eerder zei dat ik niet aan kinderen moest denken, ben ik daar nu op teruggekomen. Ik wil het uiteindelijk toch heel graag.” Showbiznewz.nl

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

REAGEER

