Marly van der Velden sexy in de JFK

marlyGTST-ster Marly van der Velden (Nina) maakt schoon schip. Met een sexy fotoshoot sloot ze een periode van anorexia af en de actrice wil ook op woongebied een nieuwe start maken.

“Vroeger was ik niet gelukkig met mijn lichaam,” legt de actrice uit aan RTL Boulevard.“Tegenwoordig ben ik dat gelukkig wel en daarom heb ik deze foto’s laten maken.”

De actrice staat niet volledig naakt voor de camera, maar laat behoorlijk veel van zichzelf zien. “Deze fotoshoot is voor mij een manier om de periode dat ik een eetstoornis had af te sluiten”, zegt Marly. De foto’s worden geplaatst in JFK Magazine.

Marly heeft ook haar appartement in de Eerste Jan van der Heijdenstraat in de Amsterdamse Pijp te koop staan voor 189.000 euro.

Het is een tweekamerappartement van 42 vierkante meter. Ze kocht het appartement in maart 2010 en liet er 228.384 euro aan hypotheek op vestigen, meldt bekendeburen.nl. Marly is sinds 2008 samen met Mike. De Telegraaf

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

REAGEER

